16.08.2010

the best camp:X:X:X:X

Cea mai minunata tabara:X:X:X....Luni,in data de 9.08.2010 la ora 5.30 dimineata trebuia sa fim in fata la biserica sa mergem cu masinile pana la Arad de unde am luat trenul accelerat pana la Lugoj la 6.50.La Timisoara am schimbat trenul spre Lugoj si la Lugoj am asteptat in parc microbuzele sa ne ia si sa ne duca la Surduc.Am ajuns,ne-am inregistrat si ne-am instalat in camere,apoi am mancat si am fost impartiti pe cate 8 echipe si fiecare echipa trebuia sa-si faca un steag si un slogan si sa-si aleaga numele echipei.Apoi ne-am dus in sala de conferinta unde fiecare echipa isi prezenta steagul si sloganul si era aleasa echipa cu cel mai hazliu nume,imn,slogan si steag.
In fiecare zi ne trezeam la 7:30 deoarece la 8 era masa,apoi de la 9:15 inchinare de dimineata,la 13:00 masa,de la 14:00 la 15:00 erau atelierele care constau in lucru manual,joc si sa invatam cum sa ne facem marturia si sa avem partasie unii cu altii.Atelierul de lucru manual era tinut de Kelly,jocul de Shane si partea cu marturia de catre Tracy:).Intr-o zi primele 4 echipe au plecat in sat sa ajute oamenii daca au nevoie de ajutor iar celelalte 4 au plecat sa stranga gunoaiele de la lac.Am avut timp liber de la 15:30 la 18:30 cand era masa iar apoi inchinare de seara se facea afara.In ziua urmatoare tot asa era programul dar primele 4 echipe s-au dus la strans gunoaie la lac si si celelalte in sat.A fost super fain.
In timpul liber am citit,am mers la lac cu cateva fete,apa de la lac era super,calda,potrivita,m-am bronzat:P.Mi-am gasit sora pe care nu am stiut-o niciodata.O cheama Madalina ca pe mine,Ionela si pe mine Ioana,are 17 ani,e nascut in 31 martie iar eu in 3,amandoua in 1993,avem ceva cu 3,ea are o sora de 5 ani eu de 3 ani si o gramada de alte chestii ce l-am descoperit in comun.In fiecare zi mergeam cu ea,Sara,Miha,Denisa,Ania si Ana la lac iar intr-o zi au venit si fetele americane,Tracy si Kelly cu noi.Am fost sa ne dam cu hdrobicicletele.Eu am fost cu Kelly iar Tracy cu alta fata.Sunt niste fete extraordinare,sunt surori si sunt cele mai bune prietene pe care le poate avea cineva.Fiecare dintre cei 8 americani si-au spus marturiile si erau niste marturii pline de durere si lacrimi si ne-au impresionat pe fiecare in felul lui.Cu Tracy si Kelly am putut vorbi orice ca ne ascultau,ne dadeau sfaturi,erau alaturi de noi si se vedea ca pun suflet in ceea ce fac cu noi,
Mie mi-a placut cel mai mult marturia lui Tracy si a lui Shane.Shane a vorbit in marturia lui despre viata lui care pot spune ca viata lui e la fel ca si a mea doar putin diferita dar sunt o gramada de lucruri care sunt la fel.Am facut multe poze,am vorbit,ne-am distrat.Atunci,s-au afisat pentru fiecare dintre noi cate un plin cu numele nostru si fiecare care vroia iti punea bilet ca amintire,e foarte frumos:).
Unul dintre biletele pe care l-am primit mi-a placut foarte mult si a sunat asa:

"Surioara mea,Mada,

Ma bucur ca am putut veni in tabara si sa imi intalnesc sora pe care n-am stiut-o niciodata:D.Desi n-am apucat sa ne cunoastem foarte bine,sunt singura ca mai avem multe alte lucruri comune.Esti o fata extraordinara si deosebita prin felul tau de a fi si sa nu te schimbi niciodata.Imi doresc sa ne mai revedem la Surduc si sa putem merge la lac sa ne mai plimbam cu hidrobicicleta:D.
Te pup,te iubesc si te imbratisez,

A ta sora,
Madalina."

"De aceea pentru ca ai pret in ochii Mei,pentru ca esti pretuit si te iubesc,dau oameni pentru tine si popoare pentru viata ta."Isaia 43:4


Pe langa prietenele pe care mi le-am facut si timpul frumos petrecut acolo la lac,la ateliere,cu Kelly si Tracy cel mai minunat lucru care mi s-a intamplat in aceasta tabara a fost ca: m-am predat Domnului in data de 10.08.2010.A fost cel mai frumos moment din viata mea si m-am simtit foarte cercetata si vreau sa stie toti cei ce citesc acest lucru,e frumos sa simti cand Dumnezeu te cheama:).Si nu ratati aceasta sansa cand o simtiti ca poate alta data cine stie cand mai aveti o asa ocazie minunata.E cel mai minunat si frumos lucru.Nu va fie rusine de ce vor zice cei din jur.Doar faceti lucrul asta cand simtiti.In total,in toata saptamana s-au predat Domnului 37 de tineri si am plans toti impreuna si ne-am imbratisat si s-a simtit prezenta Domnului acolo.



2 comentarii:

Lista mea de bloguri