16.08.2011

Noi nu am fost decat doua corabii de Geo Borza


"Ioana Maria, noi nu am fost decat doua corabii
care se intalnesc intr-o dimineata
si de pe crestele unor valuri care tin o singura clipa
se vad si se saluta.

Ioana Maria, noi nu ne-am spus decat buna ziua
in unele dimineti
cand dupa nopti si nopti de singuratice calatorii
ne intalneam o clipa;
si viata ni se usuca pe buze amara si trista.

Atunci,eu ma apropriam de tine, te priveam
si inclunandu-ma in fata ta, iti spuneam buna ziua Ioana Maria
tu ascultai salutul meu,in stiai din alte dimineti
si raspundeai la fel.

De la un capat la altul al vietii
noi nu am fost decat doua corabii
care isi spun buna ziua.

Buna ziua corabie care vii dinspre miazanoapte
buna ziua corabie care pleci spre rasarit
buna ziua Ioana Maria.

Si marile ne poarta acum mai departe."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri