09.10.2011

catelusul meu, Book:)





















In data de 25 septembrie 2011 ,la Atrim Mall din Arad a venit pentru strangerea de fonduri pentru animalele,Apam din Arad.Ei au aparut totodata si cu niste animalute,catelusi si pisicute pentru adoptie:). Eu am pus ochii pe un catelus maro si tare,tare micut care era foarte dragalas:).
Desi am stiut ca mama mea nu v-a fii de acord ca eu sa adopt un catelus, totusi mi-am luat inima in dinti si l-am adoptat:).Bineinteles,ca nu i-am zis mamei mele ca l-am adoptat,i-am spus doar ca am luat ceva si e viu:P.Eu in perioada aceea lucram la Caravana Bookland la Atrium Mall:).
De cand l-am adoptat nu am stiut ce nume sa-i pun.Vroiam sa fie ceva special si unic pentru el:).Eu m-am gandit la Pufulete dar norocul meu cu o prietena care lucra si ea cu mine la Caravana Bookland, care mi-a sugerat sa-i pun numele Book de la Bookland.Mi s-a parut frumos la inceput si asa a si ramas. Book,totodata a devenit mascota Caravanei Bookland Arad:).
Fiind atata de micut si de fragil am decis sa nu-l pun intr-o cutie pana va veni mama mea cu sora mea sa-l ia acasa deoarece il voi chinui, asa ca l-am lasat in cusca lui impreuna cu surioara lui , in care au fost adusi de cei de la Apam.Bineinteles ca fiind cel mai mic dintre toti catelusii ce se aflau acolo, el a fost atractia principala:).Copii care veneau si, totodata si oameni mai mari, toti erau cu el in brate.
Tot mi-am zis in gandul meu de fiecare data cand treceam pe langa cusca lui si era cineva cu el in brate, saracul cat de obosit poate fii, dar il duc eu acasa si doarme linistit:).Nu mi-am permis sa stau toata ziua cu el si sa ma ocup de el deoarece eram in timpul serviciul si chiar daca stateam in zona unde era cusca lui si custile celorlalti catelusi, nu puteam sa stau cu el, eram ocupata cu clientii:).
Acum e acasa,sanatos,fericit ca are o familie.Este cel mai mic membru din familie si este un alintat:).Cand plec eu la scoala, plange dupa mine si ma intristeaza si nu as mai pleca la scoala.Insa, cand vin de la scoala, e primul care ma intampina si ma pupa:).
Am aflat de la cei de la Apam din Arad ca mama lui sau tatal lui a fost metis de talie mica, si avand in vedere ca el azi, maine face 3 luni e tot de aceiasi inaltime ca atunci cand l-am adus acasa, m-am intrebat de ce nu creste mai mare, dar cei de la Apam mi-au spus ca mai mult de 2-5 cm nu creste.Si ma bucur intr-un fel deoarece el intotdeauna mi-am dorit un catelus asa de talie mica si uite ca dorinta mi s-a indeplinit.
Nu degeaba exista vorba aceea: "Cei al tau e pus deoparte", nu?
E cel mai dulce catelus pe care l-am avut vreodata si il iubesc foarte,foarte mult:).Avand in vedere ca s-a lasat frigul si el e asa de micut si nu are par foarte mult, m-am decis sa incep sa-i cos si sa-i fac hainute pe marimea lui:).Ar arata dragut imbracat, sa speram ca se va si obisnui cu hainutele:).Voi atasa si niste poze cu el, scuze daca sunt mai neclara dar nu prea reusesc sa-l fac sa stea la poze, deoarece cand ii fac o poza, il strig si el vrea sa vina spre mine:).
In primele doua poze se juca cu bluza mea, am venit de la scoala si am pus-o pe pat, iar el a mancat si directia la mine in camera, si nu stiam de ce e el asa de linistit, si cand am intrat in camera el statea pe bluza mea si se juca cu ea:).Nu m-am gandit ca va ajunge pana pe pat sa mi-o ia:).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri