02.09.2012

Adio liceu!

        Si asa am terminat 4 ani din viata mea,pot sa spun,frumosi,si datorita colegilor,si profesorilor si a dirigintei.Desi au mai fost neintelegeri intre colegi si ne-am mai "certat" totusi ne-am inteles bine si la sfarsit de 4 ani de liceu ne-a fost greu sa ne despartim.Dar,poate ne vom revedea cu bine peste 10 ani.Sa speram.Macar unii:).
        Imi amintesc si acuma,ca in clasa a9a vorbeam cu colega mea de banca cum va fii cand vom fii in a12a cu bacul,cu albumele de poze si cum ne va fii sa ne despartim de colegi,profesori si diriginta.Si acuma imi amintesc si parca era ieri cand am vorbit.Si uita-ne acuma la sfarsit de liceu,albumele cu poze sunt  gata si fiecare isi vede de drumul lui.Unii mai dau bacul odata,altii s-au inscris la facultate.
       Eu spun ca au fost 4 ani frumosi,pe care fiecare dintre noi i-am meritat,fiecare in felul nostru si ne-am simtit bine impreuna si ne-am bucurat ca s-a incheiat inca un capitol din viata noastra cu bine.Eu,din pacate,nu am reusit sa trec examenul de bac pentru ca nu mi-a iesit media si mi-am ales alta materie sa dau din nou in toamna sa iau o nota mai mare ca sa-mi iasa media de la bac 6.Sa speram ca va fii bine si il voi trece.

Cam atat.Voi mai reveni:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri