03.05.2010

1 mai


De 1 mai am fost cu tinerii de la biserica la Bezdin,cu bicicletele.Am plecat pe la 7 jumate din Pecica ca sa ajungem devreme sa pregatim focul si altele pana venea mancarea.Eu am taiat varza impreuna cu Estera si Patry.Altii au curatat si taiat cartofii,altii au pregatit micii,aripele de pui.
A fost frumos,ne-am plimbat si prin padure unde era umbra,racoare,liniste,se auzea doar ciocanitoarea care mai batea in cate un copac.Ne-am jucat uno,volei,fotbal.Datorita faptului ca am stat in soarele dinainte de 12 toti ne-am bronzat,altii s-au ars dar eu zic ca bronzul,arsura,oboseala a meritat pentru asa o zi minunata pe care am petrecut-o cu totii.
As putea sa pun ca si aceasta iesire ne-a ajutat sa ne cunoastem mai bine,sa conversam mai mult,sa ne distram,sa radem.Ella lucreaza la un centru de ingrijire al persoanelor cu probleme,batrani si tineri si ne-a povestit momente hazlii petrecute acolo.
A fost o zi minunata!

Un comentariu:

Lista mea de bloguri