03.05.2010

my birthday


Si a mai trecut un an......Azi,in 3.5.2010 am facut 17 ani,am imbatranit cu un an:P...Pot spune ca a fost cea mai minunata si pretioasa zi din viata mea deoarece am prieteni care tin la mine si si-au amintit de ziua mea chiar daca nu sunt din Pecica.S-au gandit la mine si asta inseamna foarte mult sa stiu ca am asa prieteni.Vreau sa stie ca ii iubesc si niciodata nu am sa-i uit.
Cum mi-am petrecut ziua?Superb,nu am cuvinte sa o descriu.Am dus la scoala sucuri,prajituri pentru colegi si profesori.Toti m-au pupat si ne-am imbatratisat.Colega mea,Elena este si ea nascuta in aceiasi zi cu mine si ne-am tinut ziua impreuna.I-am cumparat cadou si ea mie,am primti cadou de la Ruth,Elena,Cristina dar si de la alti colegi,un calduros la multi ani,pupic si imbratisare.Cele mai frumoase cadouri din viata unei persoane indiferent de ce ocazie e.
A venit si tati la mine acasa care mi-a adus un buchet de trandafiri galbeni:X.Am fost sunata de verisoarele mele,mama mea vitrega,prieteni,colegi.Am primit mesaje pe telefon,pe mess,pe facebook,hi5.Sunt persoane carora le multumesc enorm ca si-au amintit de ziua mea si de mine si m-au felicitat,fiecare in felul lui.Ieri la ora 24 noaptea am fost sunata pentru a fi felicitata dar la care apel din pacate nu am raspuns deoarece eram foarte obosita.
Vreau inca o data sa le multumesc acelora ce si-au amintit de ziua mea,m-au felicitat,pupat,imbratisat,sunat,mesaje si celor ce mi-au dat cadouri.Si vreau sa-i multumesc mamei mele si tatalui meu vitreg si tatalui meu natural ca m-au felicitat si ca exista.
Va multumesc si va iubesc pe toti!!!:)

Un comentariu:

Lista mea de bloguri