16.07.2010

Vreau...



-să primesc în fiecare zi, de zece ori (dacă se poate) , mass-ul asta:
"Tu , cel care citeşti acum acest mesaj să şti..:
- dacă nu ţi-a spus nimeni azi, eu iţi spun: Te iubesc !
- dacă nu ţi-a zâmbit nimeni azi , eu iţi ofer cu multă dragoste un zâmbet .
- dacă azi nimeni nu ţi-a dat un sărut, eu iţi ofer sărutul frăţesc şi plin de dragoste după care majoritatea tânjim uneori..
- dacă nimeni nu te-a imbrăţişat azi, vino mai aproape să iţi ofer o imbrăţişare izvorâtă din adâncul dragostei mele !
Pentru mass-ul asta nu trebuie nimeni să-şi ceară scuze.
..ca mâine să fie o zi faină şi cu mult soare.
..viaţa veşnică.
..să-L văd pe Cel care m-a creat.
..să fie în fiecare zi vară.
Imposibil?! NU. Doar vreau..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri