15.07.2010

Madalina Manole


Dupa cum stiti majoritatea din voi,Madalina Manole,o alta stea a Romaniei s-a stins in 14.iulie.2010 exact de ziua ei cand implinea 43 de ani.Eu am copilarit pe melodiile ei si acum sufar enorm ca aceea Madalina nu mai e.Pacat insa ca s-au discutat multe despre ea si ieri si azi si s-au facut analize pe corpul ei si pe baza medicamentelor ce le-a luat si s-a ajuns la concluzia ca organele ei sunt complet sanatoase pentru ce a luat.Pacat ca a lasat in urma un micut ingeras la numai 1 anisor care acuma are nevoie foarte mare de o mama deoarece e la inceput de drum si ii trebuie sprijinul unei mamei pe care bunica,bunicul si tata nu il pot oferi ca o mama si pe care Madalina l-a asteptat timp de 15 ani si acuma sa-l lase asa.
S-au dezbatut o gramada de subiecte si s-au primit mesaje de la fani si de la persoanele care au tinut la ea si i-au fost alaturi,atata pot sa spun un mesaj ce l-am retinut trimis de la o fata si care a fost destul de crud:"Nu inteleg de ce ii mai acordati atata atentie Madalinei,a murit si ceea ce a facut a facut pe responsabilitatea ei".A sunat destul de dur si trist deoarece multi tin la ea iar discutiile ce s-au facut pe baza ei s-au facut cu multa durere si pentru a se descoperi de ce a murit si de ce a suferit asa de mult incat sa ajunga la acest pas.
Nu trebuie sa condamnam omul pentru ceea ce ei sau ceea ce face.Fiecare face ce vrea iar daca ea atata a avut zile,atatea a avut.Ce punem spune insa e:Domnul sa o odihneasca in pace! S-a spus ca Mihaela Runceanu i-a fost profesoara si s-au inteles foarte bine,au tinut mult una la alta iar cand Mihaela a murit Madalina a suferit mult.La fel,Madalina s-a inteles bine si cu Laura Stoica si la fel a fost si cu Laura iar acuma e randul ei sa plece dintre stelele Romaniei.Cum s-a spus:Impreuna au fost si impreuna vor fii si dupa moarte!
Eu am ascultat melodiile ei foarte mult si imi aminteam ca dansam si cantam si eram fericita si imi doream foarte mult sa o cunosc.Imi amintesc ca odata,chiar de ziua mea avea concert undeva si am insistat mult sa merg la concertul ei dar din pacate nu am putut ajunge.
Dumnezeu sa te ierte si sa te odihnesti in pace,Madalina!:(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri