07.06.2011


Am vazut o leapsa draguta la http://lavii-osperanta.blogspot.com, si ii multumesc pentru permisiunea de a o lua:):*.


1. Go to the fourth folder in your computer where you store your pictures. (nu trisati!)
2. Pick the fourth picture in that folder.
3. Explain the picture.
4. Tag 4 people to do the same.




Ce pot sa spun despre aceasta poza?Imi inspira puritate dar totodata si pasiunea care este pusa intr-o relatie de iubire frumoasa:).

Si intrebarile!
1. Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheama, cati ani ai...
Pai cred ca majoritatea stiti cum ma cheama,dar am sa va zic:D.Ma cheama Mada:).Am 18 ani si sunt o fire mai sociabila,zambareata si imi place sa-mi fac prieteni:).
2. Ai porecle? Care?
Nu am:P.
3. O melodie trista, una perfecta si 3 care iti plac mult.
O melodie care mi se potriveste: Continental-Doar Tu ma cunosti:)
O melodie trista:Adda-prietenie adevarata
3 melodii care imi plac mult: -Fii binecuvantat
-Cand oceanele
-Lemonade Mouth-determinate
4.Ai animal de casa? Care?
Da,am,inca 4:)).Un catel,2 pisici si un porcusor de Guineea:).
5. Daca ai avea un serial TV cum s-ar numi?
Viata:)
6. Primul citat care-ti vine in minte. Nu trisa, fara Google!
" Sa nu initiezi niciodata o relatie de prietenie cu cineva care nu este mai bun decat tine".(nu stiu autoru:P)
7. Desenul animat preferat din copilarie
Pff..am mai multe:)).Viata cu Lui,Tom si Jerry,Spioanele,Powerpuff girls...etc:)
8. Iti place inghetata?
Da,foarte mult,mai ales aia de ciocolata:X.
9. Ce alt nume ti-ar placea sa ai, daca ai putea avea altul?
Hmmm....imi place numele meu asa cum e..dar mi-ar placea sa ma cheme...Mirela:)
10. Zi-mi un banc!
Hmmm...eu nu le am cu astea:d


P:S:Mersi Lavy:*:).



3 comentarii:

Lista mea de bloguri