16.06.2011

prietenie:)



Mi-am facut o noua prietena si pot sa spun ca e o super,super fata:).Ne-am cunoscut pe facebook,am inceput sa vb pe mess si la telefon si nu in cele din urma,ne-am si vazut si mai mare a fost fericirea.Tin foarte mult la ea si e prietena mea cea mai buna:).O cheama Vio,dar mie imi place sa-i zic Bubu:).Si as dori sa public versurile melodiei noastre:),cu dedicatie pentru ea:):*.

Adda-prietenie adevarata

Uneori stau si ma gandesc Doamne
Nu stiu cum sa ii multumesc, cum,
Sa-i mutumesc pentru tot ce a facut,
Mi-a dat curaj sa devin cine acum sunt,
Ca m-a intarit: ''Fata mergi inainte,
O sa ai parte si de fapte nu doar de cuvinte!”
Orice ar fi voi fi aici mereu,
Stii bine te poti baza, ai sprijinul meu,
Mi-ai dat Doamne tot ce-i mai frumos..nu se putea..
Mi-ai dat speranta s-o traiesc si-o traiesc prin ea
Mi-a fost alaturi zile bune si nopti grele
Cand plangeam din despartiri sau barfe rele
De mici copii ea mereu ma apara,
Acum ca e mare e ca si mama mea..
Ma alinta,ma rasfata cat se poate
Si-mi da si pumni sa ma trezesc la realitate

Ref:
Cazi ... Te ridici ...Tot ce-ti zici e RABDARE
Plangi ... Te distrugi ... Vrei sa fugi ... Si te doare
Dai tot ce ai si ce n-ai ... Totusi pare ca nu te descurci ...sa le pui lumea la picioare



Acum vad a venit si randul meu,
Sa am grija de ea,asa cum a facut ea mereu
Si nu pot Doamne mainile imi sunt legate
Nu pot sa fac sa o trezesc la realitate
Sa pot sa spun ca viata nu e nedreapta
Sa uite tot ce-a fost ca-i fata desteapta
Ca merita tot ce e mai bun
Trecutul e trecut, viitorul conteaza acum
Daca as putea i-as da parte din mine
Vreau sa o vad zambind, urland de fericire
Se spune ca putem s-o luam de la capat,
Sa dam peste amintiri asa doar in treacat
Ca astazi cazi,te ridici,maine-ti trece
Sa-i amintesc ca unde-s doi puterea creste
Ca impreuna trecem peste tot
Ca o prietenie trece si prin FOC

Ref:
Cazi..Te ridici..Tot ce zici e RABDARE
Plangi... Te distrugi ... Vrei sa fugi ... Si te doare
Dai tot ce ai si ce n-ai..Totusi pare ca nu te descurci ... sa le pui lumea la picioare....

http://www.youtube.com/watch?v=ZsQ_TyQZH10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri