09.04.2010

o saptamana noua





Buna tuturor.Saptamana asta am fost de luni pana joi la tati,la Arad.Totul a fost frumos deoarece m-am intalnit cu prietenele mele drage,Nady si Emma:).In schimb nu mi-a placut ca atunci cand m-am intalnit cu Nady vremea nu a fost favorabila dar totusi am fost impreuna si asta a contat cel mai mult.Pe Emma nu am vazut-o fata in fata pana acuma pentru ca nu am vorbit chiar daca eram in acelasi loc si eu abia asteptam sa o vad in sfarsit pe Emma fata in fata.Am fost pe lac,la Podgoria,am vorbit,ne-a prins si ploaia,noroc ca ea avea umbrela,eu mi-am lasat-o acasa gandindu-ma ca nu va ploua din moment ce era soare afara.Acuma de curand am cunoscut-o pe Adina,i-am vzut profilul de hi5 si mi s-a parut dragutza asa ca i-am cerut idul.Desi nu ne cunoastem asa bine totusi ne intelegem bine si eu o ador:X.Ea stie cel mai bine,asa-i Adina?:X:*.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri