02.04.2010

Pastele


Heloo!!:)...Ce mai faceti?Eu sunt bine,sunt fericita deoarece se apropie Pastele.Ieri am downloandat filmul cu Patimile lui Hristos si impreuna cu mama mea si sora mea ne-am uitat la el.Sora mea a adormit repede,eu am mai atipit din cand in cand deoarece sunt foarte obosita pentru ca am multe repetitii cu tinerii la biserica,curatenie acasa,prajituri si mancaruri cu mama si ma culc foarte tarziu.So,oricum filmul l-am mai vazut inainte in versiunea aceasta deci nu am pierdut cine stie ce..:D...Azi,de dimineata de la 10 la 12 am fost la biserica,am cantat cu tinerii si am zis o poezie,apoi de dupamasa de la 5 la 7 unde din nou am cantat cu tinerii.Pot sa spun ca totul a fost frumos si fain pentru ca am repetat mult(1 saptamana aproape)si a meritat efortul depus pentru a-L sluji pe Dumnezeu asa cum trebuie:).
Azi,vineri,2.04.2010,mama mea a facut sarmalute,sunca cu oua,tort,eu am facut o prajitura imediat ce am venit de la biserica.Am facut si curat la porcusorii mei de Guineea si acuma asteptam sa se faca ora de culcare al surorii mele ca sa venim si sa facem ouale:X...Abia astept!!:X...App...sa-mi spune-ti daca a-ti fost cuminti si ce v-a adus Iepurasul!:P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri