30.06.2010

declaratie de dragoste


P:S:Am avut de realizat o declaratie de dragoste din anumite cuvinte,fetele pentru baieti si baietii pentru fete,iar daca intr-o echipa erau romani sau maghiari se facea una in romana si una in maghiara.Echipa in care am fost eu am facut urmatoarea declaratie de dragoste(sa nu radeti prea tare):

Draga Tarzan,


Cand te-am vazut aveai o fata draguta,dar cand ti-am vazut corpul gras am vrut sa folosesc un set de aparat de muls vaci,apoi ti-am simtit parfumul care semana cu o substanta de curatat aripile mustelor.
Totul se intampla deoarece tu mi-ai daruit cip generator de plan diabolic implantat in creier!...Implantul de sani l-am facut deoarece mi-ai facut placerea de a manca o mina de grasimi de foci.Cand te-am prezentat parintilor parul lor s-a transformat intr-un indicator de vase nespalate,a fost perfect.Am simtit duhoarea ta care imi inunda narile si ma ducea intr-o sfera euforica cum face condensatorul de flux asociativ,te-am iubit tot timpul,nu voi uita mirosul tau de boschetar.


Te besc,
Xena!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri