05.10.2010

4-cand ni se pare ca-i prea greu



4.Credeam ca cerul e format numai din nori
Credeam ca-i munte piatra de pe drum
Credeam ca-ntepatorii spini se numesc flori
Iar visele profunde sunt doar scrum.
Dar inteleptul Tata mi-a deschis
Prin sfantul Sau cuvant ochii mei orbi
Intai mi s-a parut a fi un vis
Ce-si va lua zborul pe aripi de corbi...
Insa atunci cand am realizat
Ca totul e real, e-adevarat
O bucurie mare m-a cuprins
Si-o stea mareata-n mine s-a aprins.
Uneori credem ca totul e greu
Si ca avem probleme mult prea mari
Dar haideti sa privim spre Dumnezeu
Cand sta pe cruce intre doi talhari cand cuiele in palme
L-au strapuns
Zdrobind mainile care-au creat astre.
Vedem cum El, de dragoste patruns
A purtat problemele noatre.
Si vina noastra-a luat asupra Lui
Atunci cand crucea-n spate o purta
Iar mainile Sale ce-au fost batute-n cui
Au luat povara mea, povara ta.
Atunci cand ni se pare ca-i prea greu
Si ca problemele ne sunt prea mari
Refugiu noi gasim in Dumnezeu
Si ajutor pentru-a ramane tari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri