06.10.2010

7-Cu Tine inainte


7. Parinte drag, 'naintea Ta vin azi cu multumire
Caci din pruncie m-ai purtat pe brate de iubire
In biruinta m-ai facut sa umblu ne-ncetat
Iar cand am fost cazuta-n drum
Tu bland m-ai ridicat.
Cand te-am chemat
Tu mi-ai raspuns,m-ai auzit din cer
Ingenuncheata vin si--acum si ajutor iti cer
Zaresc-nainte munte-nalt, eu sunt inca in vale
Imi pare-urcusu-asa de greu si-ngusta-i a mea cale
Dar stiu ca-n Tine eu gasesc si sprijin si putere
Caci in aceasta lume n-am o alta mangaiere
Doar tu-mi esti locul de-adapost si turnul de scapare
Tu dai vietii mele-un rost, lumina pe carare!
In Tine-ncrederea imi pun - cu Tine merg -nainte
Caci stiu ca Tu-auzi ruga mea dincolo de cuvinte...
Stiu ca doar Tu m-ai ajutat s-ajung pana aici
Si de-oi cadea vei fi acol' gata sa ma ridici !
Eu doar in Tine ma incred Atotputernic
Tata Pe toate le ai in control, a Ta e lumea toata
In ale Tale maini imi las viata si fiinta
Ramai cu mine Domn ceresc, mareste-mi
Tu credinta Oh, suflete, nu dispera caci Domnul e cu tine
El poate sa transforme chiar si raul inspre bine
Suflete-al meu, tu nu uita:
Poti totul in Hristos Cu El 'nainte de-ai sa mergi vei fi victorios ! "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri