05.10.2010

poezii a la Monny:)..1-prin desert


Prietena mea,Monny din Cluj a compus cateva poezii si a spus ca-mi va da cateva dintre ele sa le pun la mine pe blog cu gandul ca,cine le va citi va descoperi cine este Dumnezeu cu adevarat si v-a vrea sa-L cunoasca:).
1.Trecand prin desert
Astept un strop de roua
Chiar daca nu ploua
Stau si astept.
Ma treci deseori prin locuri fara apa
Prin pustiuri unde nisipul ma ingroapa
Ca sa-mi arati ca numai mana Ta ma scapa
Ca sa renunt la madrie, la trufie
Caci tot ce am e tot ce-mi dai Tu mie
Caci numai Tu esti in stare viata sa-mi conduci
Cu mana Ta dreapta Tu ma apuci
Pe bratele Tale ma porti cand sunt frant
Si nu iei in seama ca-s doar bulgar de pamant
Privesti inspre mine nu cu dispret, ci iubire
Si imi conduci pasii inspre fericire
Imi sadesti in suflet numai flori de rai
Linistea si pacea tot Tu mi le dai....
Nu-nteleg adesea planurile Tale
Insa stiu ca sunt in mana Ta
Si ma sprijinesti pe aceasta cale
Deaceea-n Tine-mi pun incredrea.
Chiar daca-uneori ma treci prin pustiu
Stiu ca vrei sa schimbi ceva in viata mea
Pentru a fi ceea ce Tu ai vrut sa fiu
In umbrele negre o luminoasa stea.
Pentru oameni, Doamne, fa-ma ca sa fiu
Raza de iubire, oaza in pustiu
Si fiecare clipa din viata mea
S-o traiesc, o Doamne, pentru slava Ta.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri