26.01.2011

Mereu acolo



M-am gandit sa fac o postare cu cateva versete din Biblie care poate,pe unii dintre voi v-ar ajuta:).As dori sa-mi lasati si comentarii daca credeti ca e postare buna.Sper sa fie de folos pentru cei care inca nu-L cunosc pe Dumnezeu si prin aceste versete sa va vorbeasca.
Unde gasesti ajutor cand:

-Te temi
Psalmul 34:4:"Eu am cautat pe Domnul si mi-a raspuns si m-a eliberat din toate temerile mele."
Matei 10:28:"Nu va temeti de cei care ucid trupul,dar nu pot ucide sufletul;ci temeti-va mai degraba de Acela care poate sa piarda si sufletul si trupul in ghena."

-Esti nelinistit
Filipeni 4:6:"Nu v ingrijorati de nimic,ci in orice lucru,prin rugaciune si cerere cu multumire,aduceti cererile voastre la cunostinta lui Dumnezeu."
1 Petru 5:6,7:"Umiliti-va deci sub mana tare a lui Dumnezeu,ca El sa va inalte la vremea potrivita,aruncand asupra Lui toata ingrijorarea voastra,pentru ca El Insusi Se ingrijeste de voi."
-Esti in lipsuri
Matei 4:5:"Atunci Diavolul L-a dus in sfanta cetate si L-a asezat pe foisorul templului..."
2 Corinteni 1:3,4:"Binecuvantat sa fie Dumnezeu si Tatal Domnului nostru Isus Cristos,Parintele indurarilor si Dumnezeul tuturor mangaierilor,care ne mangaie in tot necazul nostru,pentru ca,prin mangaierea cu care noi insine suntem mangaiati de Dumnezeu,sa putem mangaia pe cei care se afla in orice necaz!"
-Te ameninta nenorocirea
Psalmul 118:5,6:"In stramtoarea mea am chemat pe Domnul,Domnul m-a ascultat si m-a scos la loc larg.Domnul este de partea mea,nu ma tem de nimic:ce poate sa-mi faca omul?"
-Esti descurajat
Psalmul 55:22:"Aruncati-va sarcina asupra Domnului,si El te va sprijini.El nu va lasa niciodata sa se clatine cel drept."
Matei 5:11,12:"Binecuvantati sunteti voi cand,din cauza Mea,oamenii va vor batjocori si va vor persecuta si vor spune tot felul de vorbe rele si neadevarate impotriva voastra.Bucurati-va si veseliti-va,pentru ca rasplata voastra este mare in ceruri;caci tot asa au persecutat ei pe profetii care au fost inainte de voi.
-Treci prin greutati
Matei 6:25:"De aceea,va spun:Nu va ingrijorati de viata voastra,gandindu-va ce veti manca sau ce veti bea;nici de trupul vostru,gandindu-va cu ce va veti imbraca.Oare nu este viata mai mult decat hrana si trupul mai mult decat imbracamintea?"
-Credinta ti-e slaba
Psalmul 42:5:''De ce esti intristat,suflete al meu?Si de ce suspini in mine?Spera in Domnul,caci iarasi Il voi lauda,pentru ajutorul prezentei Sale."
Evrei 11:1:"Si credinta este o incredere neclintita in lucrurile sperate,o puternica convingere despre lucrurile care nu se vad."
-Prietenii te parasesc
Luca 17:3,4:"Luati seama la voi insiva.Daca fratele tau pacatuieste impotriva ta,mustra-l;si daca se pocaieste,iarta-l.Si daca de sapte ori pe zi pacatuieste impotriva ta si de sapte ori pe zi se intoarce la tine,zicand:Ma pocaiesc,tu sa-l ierti."
-Pleci de acasa
Matei 10:16:"Iata,Eu va trimit ca pe niste oi in mijlocul lupilor.Fiti dar intelepti ca serpii si fara rautate ca porumbeii."(verset recomandat de Monny).
-Te simti singur

Evrei 13:5,6:"Lasati ca purtarea voastra sa fie fara iubire de bani.Multumiti-va cu ce aveti,caci El Insusi a zis:Nicidecum n-am sa te las,cu nici un chip nu te voi parasi.Asa ca putem zice plini de incredere:Domnul este ajutorul meu,nu ma voi teme:ce mi-ar putea face omul?"
-Ai nevoie de protectia lui Dumnezeu
Filipeni 4:19:"Si Dumnezeul meu sa ingrijeasca din plin de toate nevoile voastre,potrivit bogatiilor Sale,in glorie,in Cristos Isus."
Psalmul 27:1:"Domnul este lumina mea si mantuirea mea:de cine sa ma tem?Domnul este sprijinitorul vietii mele:de cine sa-mi fie frica?"

-Ai nevoie de pace
-Ioan 16:33:"V-am spus aceste lucruri ca sa aveti pace in Mine.In lume veti avea necazuri;dar indrazniti,Eu am biruit lumea."
Ioan 14:1:"Sa nu vi se tulbure inima!Credeti in Dumnezeu si credeti in Mine!"

-Simti nevoia de a te ruga
1 Ioan 5:14,15:"Si aceasta este indrazneala pe care o avem in El:daca cerem orice potrivit cu voia Lui,ne asculta.Si daca stim ca ne asculta,orice I-am cere,stim ca avem ceea ce I-am cerut."
Luca 11:1:"Si s-a intamplat ca pe cand era El intr-un anume loc si Se ruga,dupa ce a sfarsit rugaciunea,unul din ucenicii Lui I-a zis:Doamne,invata-ne sa ne rugam,cum a invatat si Ioan pe ucenicii lui."
-Ai nevoie de protectie
Psalmul 18:1,3:"Te iubesc din inima,Doamne,taria mea!Domnul este stanca mea,cetatea mea si mantuitorul meu!Dumnezeul meu,puterea mea,in care ma incred.Scutul meu,cornul mantuirii mele si fortareata mea!Eu chem pe Domnul care este vrednic de lauda si sunt scapat de dusmanii mei."
Psalmul 34:7:"Ingerul Domnului isi aseaza tabara in jurul celor ce se tem de El,si-i scapa din primejdie."

-Esti necajit
Matei 5:4:"Binecuvantati sunt cei care plang,pentru ca ei vor fii mangaiati."
2 Corinteni 1:3,4:''Binecuvantat sa fie Dumnezeu si Tatal Domnului nostru Isus Cristos,Parintele indurarilor si Dumnezeul tututor mangaierilor,care ne mangaie in tot necazul nostru,pentru ca,prin mangaierea cu care noi insine suntem mangaiati de Dumnezeu,sa putem mangaia pe cei care se afla in orice necaz!"

-Esti ispitit
Iacov 4:7:"Supuneti-va deci lui Dumnezeu,Impotriviti-va Diavolului si el va fugi de la voi."
2 Petru 2:9:"Domnul stie sa scape din incercare pe oamenii tematori de Dumnezeu si sa pastreze pe cei nedrepti sub pedeapsa pentru ziua judecatii."

-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri