29.01.2011

perle de elevi:P


Nu e ca as vrea sa-mi bat joc de cineva dar eu am primit perlele astea de elevi si mi-ar placea sa postez cateva dintre ele:P.

"Capitala SUA este Casa Alba."
"Ion Creanga s-a nascut intre anii 1887-1889."
"Creierul este un organ oarecum indispensabil capului."
"Este bine sa mai si citesti,decat sa tai frunza la caini degeaba."
"Cristofel Columb a plecat in America unde s-a insurat cu o bastinoasa."
"In cunoscuta balada Miorita sunt descrise cate intamplari in care sunt implicate doi criminali,o oaie turnatoare si un cioban ce socheaza prin prostia lui."
"Moromete plecase in excursie sa vanda cerealele."
"Antartica este un continent alb din cauza zapezilor care nu se mai topesc odata."
"Eminescu este trist pentru ca nu a reusit sa faca nimic din viata lui."
"Viata albinelor este primejduita mereu de insecte ca:tantarul,viespea,soarecele si ursii care se urca in fagi unde sunt stranse albinele in colonii si depun miere."
"Dintre cele cinci scrisori trimise de Eminescu,prima este considerata a treia.In Scrisoarea a treia se desfasoara batalia de la Rovinari."
"Poemul Miorita circula pe baza orala,adica nu a fost scrisa,din motive tehnice."
"Harap Alb era femeie se imbraca in alb si semana cu Mihaela Radulescu."
"Limba latina este o limba moarta,care nu se poate vorbi decat in scris."
"Podul de la Drobeta Turnu-Severin,a fost construit de Apollodor din Damasc,al carui picior se mai vede si astazi."
"Magda il iubea mult pe Tudor Soimaru fara sa stie ca acesta nu stia limbi straine."
"Punctul este o linie redusa la minimum."
"Semnele de punctuatie explica ca limba romana de accea a aparut,ca sa aiba virgule si puncte."

2 comentarii:

  1. Am si eu o gramada , in lucrari si teze.. cand le corectez parca as citi bancuri :-))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)):))stiu cum ii=))..noua ni s-au mai zis de la bac:))

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri