01.06.2010

o persoana foarte,foarte importanta:X:X:)



Deci,accea persoana foarte,foarte importanta pentru mine este....nimeni alta decat......Lidya:):*.Ea sta in Timisoara dar momentan locuieste la sora ei,in Portugalia:).Dar va veni inapoi,in Romania ori anul asta de sarbatori,ori anul viitor in primavara.
Am vazut-o pe hi5 si mi s-a parut dragutza asa ca i-am cerut idu pe care mi l-a dat incantata:).Am inceput sa vb muuult si sa ne cunoastem mai bine si am ajuns sa tinem una la alta foarte mult si sa ne simtit lipsa una la alta chiar daca vb numai pe mess deocamdata.
Abia astept sa vina in Romania,inapoi sa o vad si sa o imbratisez:):)::X:X:X:X.Ea e iubirea mea si va fi intotdeauna:X:X:X:X.
Te iubesc,fiinta draga:X:X:X:*:*:*:*.Sa nu credeti ca am cine stie ce,doar ca noi asa ne alintam una pe alta:).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri