17.12.2010

Blogul meu da faliment!!!!


Deci...intr-o singura fraza blogul meu da faliment!!!Ce s-a intamplat?A intrat o doamna sau o domnisoara,sincer nu ma intereseaza ce este,si a inceput sa ma ia pe mine la rost ca nu stiu sa pun dupa virgula si punct spatiu.Sincer pe mine nu ma intereseaza deoarece e blogul meu si eu scriu cum vreau pe blogul meu!!Asta sa fie clar pentru toata lumea care mai intra pe blogul meu si gaseste greseli sau mai stiu eu ce.Asta e,sunt si eu om,nu sunt perfecta si pot gresi si eu.
Prima data s-a dat drept profa mea de limba engleza dar avand in vedere ca a inceput sa ma injure si sa ma jigneasca in toate felurile mi-am dat seama ca nu este nici o profa de a mea.Si mi-a lasat tot felul de comentarii care pe mine sincer nu ma afecteaza cu nimic,fiecare crede ce vrea!!
In multele comentarii pe care mi le-a lasat, "fara numar" a avut si domnisoara greseli si inca foarte mult si mai zicea de mine.Pai prima data sa se uita la ea, "marea atotstiutoare in limba si literatura romana" si apoi sa zica de mine.Cine intra la mine pe blog si nu-i place ca gaseste greseli de ortografie sau ceva ce nu-i place ii invit foarte frumos sa iasa de pe blogul meu!!Eu folosesc ce limbaj doresc eu.Nu vine nimeni acuma sa-mi spuna mie ,scrie asa sau asa ,ca nu o sa ascult de nimeni!!

Deci sa va fie clar de acuma incolo!Daca intrati si nu va place ceea ce gasiti,va invit sa iesiti!

P:S:Oricum,in ziua de azi,in Romania vesnic dai peste oameni de genul acesta!Destepti dar totodata fara minte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri