26.12.2010

un timp fain:X




In data de 21.12.2010 si 22.12.2010 am fost la Arad deoarece de la 19:00 era concert de colinde.In data de 21.12.2010 a cantat Ami si Crista pe care imi doream foarte mult sa le vad si sa le aud cantand, unde m-am intalnit cu Corina:).Corina e o fata cu care am vorbit pe mess si atunci ne-am cunoscut.Si,desi nu o cunosc de foarte mult timp mi-a ajuns la inima si tin foarte mult la ea:),e o fata super iar cei ce o cunosc pot spune asta(mie mi-au afirmat acest lucru 2 persoane:P).In data de 22.12.2010 a cantat Proconsul si Oana Sarbu.A fost foarte frumos,amandoi au cantat minunat si a fost o seara splendida:).M-am intalnit din nou cu Corina si am vorbit mai multe chestii:).M-am intalnit si cu Kammy din Timisoara,care nu m-a anuntat ca vine la Arad.Am mers la McDonalds cu Kammy iar apoi m-am dus acasa si m-am culcat deoarece eram foarte obosita:P.
In timpul cat am asteptat cu nerabdare ca sa se faca ora 19:00 sa merg la primarie,m-am uitat la tv,am citit si m-am dus la bunica mea din partea tatalui meu.Iar seara mergeam de la 19:00 la primarie si ajungeam acasa la 22:30.
Mada:)

2 comentarii:

Lista mea de bloguri