09.12.2010

intrunire de tineret:)

Am fost in data de 4.12.2010 am fost la biserica baptista Speranta din Arad la o intrunire de tineret la care a cantat Continental,grupul meu preferat si totodata am acolo niste prietene bune si dragutze:).S-a facut ceva sceneta,a cantat Conti si cateva tinere de la biserica iar apoi s-a mers la primaria din Arad unde Conti a deschis programul de sarbatori:).Cand sa plecam la primarie m-am uitat prin biserica si am recunoscut-o pe o fata cu care am vorbit pe facebook si pe mess dar nu ne-am vazut nici odata fata in fata.Si i-am facut sa vina ca vreau sa vorbesc cu ea.Si din seara aceea am inceput sa avem o relatie de prietenie foarte buna.Si ea mi-a zis ca e altfel cand vorbesti cu omul fata in fata decat pe mess.Numele ei e Kammy:) si e o super fata.Am mers cu ea si cu cateva fete cu masina la primarie dar inainte am trecut prin mall si vreau sa spun ca atata am ras.E o fata tare glumeata,dragutza:).
A fost si o predica care mi-a placut foarte mult si de accea as vrea sa o postez aici:).


"Ioan 1 1:9:Ce a facut Cristos cand eram in intuneric?A pasit impreuna cu noi in intuneric.
Matei 4:15,16:Oamenii pot aprinde multe lumini in casa lor dar ei nu au in inima lor lumina venita de sus.
Intunericul nu este vesnic.Totusi,in Biblie este un intuneric de afara.Daca vrei sa fii in lumina ai nevoie de Cristos.Nu poate fii lant prea greu ca sa nu fie rupt.Cum pot umbla in lumina?Prin ruperea lanturilor robiilor,aducerea domniei lui Cristos in viata noastra.El a venit sa sparga intunericul din viata noastra.In intuneric esti daca ai o relatie rece cu Cristos.
Isaia 9:1-7:De la intuneric la lumina."


Mada:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri