07.12.2010

Constantin Cheveresan


Constantin Cheveresan a fost cel mai mare profesor si cel mai bun om.A facut liceul la Pecica,la Grupul Scolar "Gheorghe Lazar".Apoi,a facut Universitatea Babes-Bolyai din Cluj-Napoca,obținȃnd titlul de doctor ȋn filologie la aceeași universitate ȋn anul 1997.
A facut masterul in strainatate.Și-a dedicat ȋntreaga viață ȋnvățămȃntului universitar romȃnesc, formȃnd generații de studenți ȋn spiritul respectului față de știință și valorile culturii naționale și universale.
Nu scriu foarte mult despre el pentru ca nu l-am cunoscut foarte bine dar din cate mi-au spus cei din jurul meu a fost un profesor extraordinar si un om cu suflet mare.Mi-ar fii placut enorm sa-l cunosc dar regret ca nu am avut ocazia.

Dumnezeu sa-l aiba in pace!!!

Un comentariu:

Lista mea de bloguri