09.09.2010

prietenii nostri


Aici in Romania sunt foarte multi oameni rai.Majoritatea se uita la tine doar cum esti imbracat/a,cum te-ai machiat sau cum ti-ai facut parul.Eu cunosc situatii de genul:"Eu nu sunt prieten/a cu tine doar pentru ca nu te imbraci la moda ca si mine,nu te machiezi,nu-ti aranjezi parul intr-un mod mai sofisticat,nu iesi cu prietenii in oras,nu ai iubit,nu te duci la discoteca" sau ca "Eu sunt prieten/a cu tine doar pentru ca te imbraci ca si mine,la moda,iesi in oras cu prietenii si cu iubitul,mergi la discoteca".
Parerea mea e ca nu conteaza cum aratam fiecare,cum ne imbracam si ne aranjam fiecare,important e cum gandim asupra acestei lumi crude si grele si ceea ce avem in suflet conteaza.
Treziti-va la realitate,oameni buni!!In ziua de azi prieteniile se leaga doar pe baza:daca e la fel ca mine sunt prieten/a cu el/ea.Nu e asa!Nu conteaza cum sunt prietenii tai,conteaza ca ii ai si ei au un suflet mare.Si din cauza ca ne uitam la fizicul prietenilor nostri si oamenilor din jurul nostru pierdem o relatie cu ei.
Ganditi-va bine inainte sa aveti niste prieteni.Nu va uitati la fizic,ceea ce e in interior conteaza cel mai mult.Si descoperiti-va prietenii noi deoarece ei de multe ori va pot dezamagi vorbind pe la spate de voi,batandu-si joc de voi si spunand lucruri neadevarate iar apoi veti fii dezamagiti ca v-ati ales asa prieteni.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri