21.09.2010

cercetasia,pasiunea mea:X




Cercetasia este o miscare a tinerilor,baieti si fete dornici sa se bucure de viata ,sa-si dezvolte abilitatile,sa fie puternici,curajosi si sa cunoasca farmecul prieteniei adevarate.Pentru mine cercetasia a fost...ceva minunat si nu era de exprimat in cuvinte ci doar sa simti sentimentul de a merge in campuri cu rucsacul in spate,de a dormi in corturi,trezirea de dimineata,activitatile,mancarea pe care ne-o faceam singuri si curatenie.E un sentiment placut si frumos,eu l-am trait si simtit pana la varsta de 15 ani.
Din pacate dupa aceea nu am mai putut continua pasiunea mea care mai e si acuma deoarece eram membri prea putini in centrul local din Pecica si nu ne-am putut numi centru local asa ca s-a desfiintat.Mama mea nu m-a lasat sa ma duc la Arad,la cercetasii de acolo sa-mi continui pasiunea.Am petrecut momente placute unii cu altii,ne-am cunoscut mai mult,am comunicat mai mult.Multi ani spus ca e prostie sa mergi la cercetasi si m-au intrebat ce fac acolo?.Li se parea absurd ca eu merg la cercetasi.Dar eu sincer,nu ma uit dupa parerea altora si nici nu ma intereseaza,important e mie sa-mi placa si sa ma simt eu bine.
Multi dintre tineri spun ca nu le place sau ca nu-i intereseaza astfel de activitati dar ei nici macar nu stiu ceea ce se face acolo si cat e de fain.Eu am mers de curiozitate si mi-a placut si am ramas si asa am continuat si in inima mea s-au strans amintiri frumoase,prieteni noi si minunati cu care am fost tot timpul,am comunicat mai mult,m-am schimbat mult datorita faptului ca calatoream mult si vorbeam mult.A fost o etapa in viata mea foarte importanta si voi,cei care cititi aceasta postare sa stiti ca vine din inima unui cercetas care s-a bucurat de fiecare clipa traita si a plans enorm cand a auzit ca nu mai sunt cercetasi in Pecica.Probabil,nu va ganditi cat de mare a fost durerea mea sa aud acest lucru.Nu s-a sfarsit lumea,stiu dar pentru mine a fost totul,un lucru si o pasiune care si acuma o am,nu am renuntat la ea si tot visez la ziua in care echipa care a fost la Pecica se va reuni si va incepe cercetasia asa cum a fost.
Multi spun ca e mult de lucru cu activitatile,mancarea,curatenia dar important e,in ciuda acestor lucruri sa te simti bine in natura,sa cunosti natura.Eu am ajuns sa iubesc natura datorita acestui lucru.Si daca iti place un lucru si mai ales ca e pasiunea ta rabzi toate lucrurile care le faci doar pentru a-ti pastra pasiunea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri