02.09.2010

durerea unui iepuras:(

"Mami, de ce m-ai lasat singur?"

Scene emotionante la un centru pentru protectia animalelor din Connecticut, unde zilele trecute a fost adus un pui de iepure ramas orfan. Disperat ca mama lui a fost ucisa de un caine din vecini, iepurasul a plans incontinuu, spre intristarea profunda a ingrijitorilor, care nu stiau ce sa faca pentru a-l putea calma.
Eu pana acuma nu am vazut un animal ca plange mai ales dupa mama lui dar aceasta poveste m-a impresionat si cred ca daca l-as avea in fata ochilor mei si l-as vedea plangand as plange si eu.Eu nu stiu de voi dar eu una iubesc enorm de mult animalele si in orice situatie ar fi animalele mele le-as trata.Mi-ar placea de asemenea ca pe viitor daca as avea bani sa infiintez un loc unde sa iau animalele de pe strada si sa ma ocup de ele ca si ele merita un camin si multa dragoste.Soarta acestui biet iepuras e groaznica.Eu sper ca isi va reveni repede.Nu v-a uita ce s-a intamplat cu mama lui si nici nu v-a uita asa de usor ca i-a murit mama dar macar sa depaseasca momentul si sa mearga mai departe.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri