07.09.2010

My holiday:X:X:X:)



Vacanta mea a fost lunga si plina de clipe frumoase,fericire,amintiri,prietenii noi.Am terminat clasa a10-a in luna iunie si apoi am asteptat cu nerabdare si emotie tabara crestina de la Surduc organizata de Fratele Danny care a venit impreuna cu o echipa de americani.A fost primul an pentru mine in care am fost la o tabara facuta de Fratele Danny.Echipa de americani cu care a venit el a fost formata din 2 fete si 6 baieti:Kelly,Tracy,Shane,Adam,Cole,Andrew,Fratele Danny,Stephen.A fost o saptamana plina de activitati,timp liber,timp sa meditam,sa citim,sa vorbim mai mult unii cu altii ca sa ne cunoastem,lucru manual,jocuri,partasie unii cu altii.Desi programul a fost incarcat am avut timp sa merg la lac,sa ma plimb,sa citesc,sa desenez si sa vorbesc cu cei din jurul meu.
Inainte de aceasta tabara pe care am asteptat-o foarte mult am fost in alta tabara in Ungaria,Mezobereny cu un proiect de la scoala care consta in realizarea unor filmulete cu si despre natura.Filmuletele erau puse pe internet,primeau voturi,iar jurul alegea echipele castigatoare in functie de voturi,montajul filmului si ideea filmului.Echipa de la mine din clasa in care sunt si eu s-a numarat printre echipele alese sa plece o saptamana in tabara in Ungaria.Acolo am dormit in corturi,am avut dusuri afara,"cantina" afara,aveam jocuri organizate in tabara si in parc,plimbare cu bicicleta,plimbare pe cal,lucru manual,confectionat bratari si pictat tablouri,mers la strand,karaoke,timp liber.Au fost niste activitati frumoase,am legat prietenii frumoase si amintiri.
Apoi am fost la Nadlac la inchiderea acestui proiect unde am retrait din nou amintirile frumoase din tabara.Am vorbit,am facut poze,am avut si cateva jocuri.Mai mult ne-am plimbat si am asistat la spectacolele de la Nadlac deoarece chiar in perioada in care am fost noi erau zilele orasului Nadlac.Am fost la tati cateva zile,la Arad.In 10 septembrie 2010 ma voi duce la 2 majorate,a unei o fata si a unui baiat care isi tin impreuna majorate deoarece sunt nascuti in aceiasi zi.Cam atata a fost vacanta mea plina de peripetii si amintiri frumoase.Astept sa inceapa cat mai repede scoala deoarece m-am plictisit sa stau acasa ca nu mai am de facut excursii.Mi-e dor de colegele mele si colegii mei dar mai mult de colegele mele deoarece suntem multe fete in clasa si ne intelegem mai mult decat cu baietii.
Cam atata despre vacanta mea.Voi reveni in zilele urmatoare cu alte postari.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri